A Debreceni Bonsai Club azért alakult hogy összegyűjtse a Debrecenben és a környéken élő bonsai kedvelő embereket. Az oldal folyamatos feltöltés alatt áll. Az oldal részben általános részben saját blogbejegyzéseket tartalmaz, az oldal témájához kapcsolódóan.

2011. március 20., vasárnap

Kőre ültetett bonsai

Kőre ültetésről már volt korábban szó EBBEN a bejegyzésben főleg a gyakorlati dolgokról. Jöjjön most egy pár szép kőre ültetett bonsai a fenti bejegyzés folytatásaként ha úgy tetszik :), akad köztük 1-2 rendhagyó érdekes darab, melyek egy egy kisebb szoborra vannak ráültetve, elég tetszetősek szerintem :)

A szobrokat nézve eszembe jutott hogy láttam már olyat is hogy egy fának az egyik elhalt részéből kifaragtak valamit rendkívül aprólékosan,  vagy egy olyan részre ahol a kérek szétnyílt belefaragtak a fába. Sajnos nem találtam meg már ezeket a képeket, valahol az interneten böngészve láttam még anno.

De ez is csak azt bizonyítja, hogy a bonsai művészetében bárki kiélheti ötleteit kreativitását, ha arról van szó hogy valami különlegeset alkosson mint lentebb a szoborra ültetés vagy faragás, szélsőséges természeti formák, vagy akár ha az egyszerű, természetes, letisztultabb formák, dolgok mozgatják meg inkább a fantáziáját. Azt hiszem itt az idő (ha már ide lyukadtam ki) hogy kapcsolódó témaként megemlítsem  a Tájépítést, mini (mame) bonsait is.






Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...