A Debreceni Bonsai Club azért alakult hogy összegyűjtse a Debrecenben és a környéken élő bonsai kedvelő embereket. Az oldal folyamatos feltöltés alatt áll. Az oldal részben általános részben saját blogbejegyzéseket tartalmaz, az oldal témájához kapcsolódóan.

2011. január 23., vasárnap

Debreceni Bonsai Club



Nemrég kaptam egy Bonsait az öcsémtől ajándékba. Nagyon megszerettem ezt a kis fácskát és elkezdtem olvasgatni róla. Mára hobbi szintre nőtte ki magát és imádom gondozni, alakítgatni. Debreceni vagyok és gondoltam többen is rajtam kívül tartanak otthon ilyen növényt és szívesen megosztanák egymással tapasztalataikat. Beütöttem a keresőbe (google) : Debreceni Bonsai Club . Eredmény semmi. Megdöbbentő nem igaz?

Egy jó barátommal felvetődött az az ötlet, hogy csináljunk mi egy kis közösséget, egyenlőre a neten. Ezt én most meg is valósítom egy blog formájában. Később ha lesz rá érdeklődés tervbe lehet venni az összejöveteleket, kiállításokat. 

Nos, ez a blog mától él, már csak rajtatok múlik mennyire növi ki magát! 

P. Ottó

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...